Fanny Eriksson

Oscar Zia ♡

Publicerad 2013-09-30 18:56:08 i Allmänt,

Skulle egentligen bloggat igår men eftersom jag kom hem kl 21:30 så var jag gaaanska så trött för att blogga så jag gick direkt och la mig! men nu är jag äntligen framför datan och skriver! :)
 
I alla fall, igår var ju jag, Moa, Moa E, Stella, Matilda & Linn i Nacka för att se Oscar Zia!
Så jag, Matilda & Linn åkte först dit kl 11 och satte oss ner längst fram vid catwalken, efter en liten stund så kom Stella & Moa med nästa buss, så vi satt ner och pratade och lite sånt.
Efter en stund så kom Moa E från Ikea och ställde sig vid oss.
 
En liten rolig grej som hände var att han som skulle testa ljudet lixom stod där och sa hela tiden "hallå", "ha", "hallå", "1,2", "hah" i typ en halvtimme xD
Sedan kom Oscar äntligen ut och började först att prata och lite så, han va så awesome!
Sedan så började han sjunga sin singel #fail och tro det eller ej.. men när han sjön andra versen i hans låt så sträckte jag och Moa ut våra händer (för vi stod längst fram) och han började komma närmare oss, och sedan rörde våra händer! helt gaaalet!
 
Sen när han var klar så pratade han lite och sjöng sin andra singel Without You som va såå grym!
Efter han hade sjungit så stod vi alla i kö för att sen få kort med honom, så jag köpte hans singel #Fail och gick upp, fick en signering + en liten biiild! 
 
När vi var klara och alla hade fått bilder, gick vi till busshållplatsen från Nacka och tog bussen till Slussen, hoppade på båten och va på Grönalund! Eftersom det var så billigt, det kostade 130:- med fri åk!
Så vi var där en bra stund och åkte altt möjligt, men det var väldigt mycket folk, men det hade i räknat med lixom, det var ju sista dagen man kunde vara där!
Moa och Linn drog hem lite tidigare, men jag, Matilda & Stella drog hem när det stängde, alltså runt kl 20:00
Nu tänkte jag visa lite bilder :)
 
 
Sedan en annan grej, Mickaa svarade mig och Moa! 
 
 
Vi ses :)
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela