Fanny Eriksson

Sportlov

Publicerad 2014-02-25 23:15:00 i Allmänt,

Igår var alltså första dagen på vårat sportlov och igår var också Ogges födelsedag så vi åkte till Karlavägen och firade Ogge vid torget, sen fick man gå upp 10 stycken och krama, han stod alltså i mer än 1 timme och kramade om allihopa som stod där nere och grattade och sjöng för honom, och det var inga snabba kramar utan det var långa kramar och medan man kramade honom så frågade han "Hur mår du?" och lite sånna där grejer, den var så mysig, han är en sån himla fin kille så att det är sjukt! 
Det är såklart dom andra killarna också, det var samma sak i Fredags när Oscar fyllde år, hans kram var seriöst den bästa, jag kom fram och sträckte ut mina armar och sa "Grattis på födelsedagen!" och han sa då "Tack så mycket!" sen kramades vi och efter en liten stund så började han "gunga" eller hur man ska kalla det, vi kallar det för pingvin kramen eftersom när pingviner går så vajar dom fram och tillbaka! hehe..
 
Och i Fredags var första gånger för nästan alla mina kompisar som jag var med att träffa Oscar!
Det var min lillasyster, Samira, Matilda, Jessica, Emma och Linneas första gång och det regnade så mycket så min kamera hann inte att fokusera och ta kort på dom men jag fick kort på till exempel Emma, Matilda och Samira och när vi alla kom hem till mig så kollade vi igenom korten och på Emmas bild så såg vi att det var två stycken som stod och fotade och sen igår på Ogges födelsedag så hittade vi ena tjejen som tog kort med en systemkamera, så vi gick fram och frågade då om det var hon, och hon sa ja så tog hon fram sin kamera och visade bilder som hon hade tagit och hon fick på min lillasyster, Samira, Emma, Matilda och Jessica.
Dock inte på mig eller på Linnea, mig spelade det egentligen inte sån stor roll eftersom 1. så har jag redan kram bild och vanlig pose bild med Oscar och 2. så fick jag redan en krambild då, men jag tyckte lite synd om Linnea eftersom hon alltid har haft sån otur stackarn!
 
Iallafall så skulle hon kika mig alla bilder så jag la in min kik i hennes mobil, dock så har jag inte fått bilderna än men dom kommer säkert snart! :)
Efteråt så åkte Emma, Nathalie och Linnea hem till mig och vi slaggade hos mig, idag har det bara varit en slappdag med film marathon all day loong, men imorse så gjorde vi våfflor, det var fett cozy!
 
 
I alla fall, nu kommer lite bilder från igår i Östermalm :)
 
 
Och rosorna vi gav till Oggelitoo!
Vi gav också två tröjor, ett linne och en vanlig tröja med tryck på (vita) och ett brev som jag skrev från datorn och skrev ut, och vi köpte lite godis, sen så skojade vi lite med honom och slog in ett plastglas eftersom på Grammis galan så hade Felix ner ett champagneglas på golvet och hon som intervjuade frågade innan vad dom önskade sig i födelsedags present och då sa Ogge "ett nytt glas som jag kan ge till Felix" heheh, hoppas han fattar, annars blir det lite fail.. Fast vi skrev en lapp så att han skulle fatta.. Ifall att liksom.. heh

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela