Fanny Eriksson

Akustiktavlor

Publicerad 2013-12-16 11:16:00 i Allmänt,

 
Jag gillar inredning väldigt mycket och bryr mig mycket om hur det ser ut, tavlor är en av dom grejer som faktiskt är viktigast i mitt rum. Tavlor gör så att rummet ser finare ut och mycket roligare också (tycker jag).
Det finns flera tusentals med tavlor att välja på, och om man är duktig och känner för det, så kan man måla egna tavlor, och sälja dom om man vill. Annars kan man också sätta upp dom på väggen.
Jag har många tavlor i mitt rum, från små tavlor, till lite större, och stora.
Jag tycker att tavlor är jätte fint, och passar jätte bra in i rum, men inte bara i sovrummet, utan köket, vardagsrummet och taoletten också. Allt blir mycket trevligare med tavlor.
Jag gillar tavlor som har text på, typ som "Keep on dreaming" eller "Sometimes you win, Sometimes you learn" och sånt. Det tycker jag är väldigt snyggt.
Men jag gillar också tavlor som är ljusa, med vit bakgrund. Och tavlor med blommor är också väldigt fina.
Som sagt, det finns olika sorters tavlor, för olika sorters människor, hitta den som passar dig själv bäst!
Här kommer lite bilder på tavlor på sidan som jag länkade ovan som jag verkligen blev inspirerad av:
 
 
Ni kan själva gå in och kika lite på de olika tavlorna på den här sidan: http://desenio.se/ljudabsorbenter/ljudabsorbenter-med-motiv 

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-12-16 11:18:01

Väldigt fina tavlor! (: Och inredning gör ju allt i en lägenhet eller villa! :) Ha en fortsatt fin Måndag! :)

Svar: Tack dsm! :)
Fanny Eriksson

Postat av: samira

Publicerad 2013-12-16 16:58:08

Sv; Det är lugnt! Men skulle du kunna byta rubriksfärgen till typ svart? ❤

Svar: Jag har gjort det! :) <3 såg att det var lite konstigt vid rubriken, hehe!
Fanny Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela