Fanny Eriksson

Christmas is coming

Publicerad 2013-12-19 20:12:00 i Allmänt,

Idag är det Torsdag och det var en rätt chill dag, hälften av sjuorna var och åkte skridskor och dom som inte ville åka, stannade kvar i skolan och jobbade med lite ämnen.
Det var första lektionen SO i en timme, efter det var det Engelska och sista lektionen var Matte, det var mest resurs så att vi gjorde några stenciler och sen gjorde vi lite allt möjligt.
Jag och Emma kollade ett avsnitt på One Tree Hill på Engelska lektionen, och på Mattelektionen så spelade vi kort, vi spelade Bubblan och det var så kul för att Malin förlorade alltid på det xD
På bubblan är det meningen att man ska ha fyra kort på handen, sen så ska man ha en hög med kort, och man ska välja ett kort som man sen ska ha par på, alltså ha alla fyra korten. Och den som har alla fyra kort på handen ska göra en bubbla med munnen och dom andra spelarna ska göra en bubbla med munnen precis efter, då har dom andra spelarna förlorat. Och Malin var så himla rolig, för hon var jätte koncentrerad med att kolla på korten, så hon märkte inte att jag och Emma hade gjort en bubbla, sen började vi göra ljud och det va då hon kollade upp och gjorde snabbt en bubbla med munnen, haha det var jätte kul! Vi skrattade väldigt mycket.
 
Efter det så hade vi lunch, och sen hade resten av sjuorna kommit tillbaka.
Sen var det meningen att vi skulle ha två lektioner efter lunchen, men efter första lektionen (som var SO) så kom våran NO lärare in i klassrummet och sa att hon skulle hem till sin son som var väldigt sjuk, så vi fick gå heeem!
Det var jätte awesome, haha.
Efter skolan så väntade jag på min lillasyster och åkte sedan till Nacka Forum, för att Elin skulle köpa en klänning tills imorgon eftersom att det är skolavslutning imorgon och hon ska sjunga inför hela skolan! Tycker hon är väldigt modig, hade aldrig kunnat stå inför hela skolan och sjunga, hehe.
Så vi köpte lite grejer, åt lite och sen åkte vi till Hemmesta för att både Elin och William hade innebandy träning, så jag och min mamma var och kollade på dom. Pappa var också där, men han är tränare.
 
Imorgon är det Fredag och det är sista dagen i skolan på det här året! Jag får också mina betyg imorgon, och jag har kämpat rätt så hårt för att få ett hyfsatt bra betyg, så jag hoppas det gick rätt så bra.
Jag börjar klockan 08:30 och slutar efter lunch, alltså någonstans runt 12:00 - 12:30.
Efter skolan så ska jag, Emma och några andra åka in till stan. Jag ska köpa några mössor, sen så ska vi kolla in det nya fikat Starbucks som dom har byggt upp i stan, efter det så ska vi åka till studion och hoppas på att få en liten glimt utav killarna, vi får hoppas på det bästa helt enkelt!
 
Det här är några bilder som jag tog igår för att ja.. som sagt.. jag gillar att fota.
 

Kommentarer

Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

Publicerad 2013-12-19 20:41:39

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :))
Fanny Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela