Fanny Eriksson

Inredning till stugan

Publicerad 2013-12-17 20:28:00 i Allmänt,

Ni som har följt min blogg vet att jag kommer flytta snart igen, till Mörtnäs.
Och jag kommer få en egen stuga som jag ska inreda helt precis själv! 
Nu har jag suttit och gjort några collage på saker som jag skulle vilja ha i min stuga.
Såklart så kommer jag ha säng, tv, skrivbord, lampor osv.
Det här är mest lite grejer som ska stå på bord osv.
Jag hittade fina kuddar, ugglor (beroende), en klocka, ljushållare och massa annat.
En sak jag tycker är jätte fint är bokstäver där det står till exempel "LOVE" på.
Alla saker har jag hittat på Åhléns, IKEA, Rusta och Hemtex.
Och det bästa är att det inte är dyrt! Det var verkligen jätte billigt :)
Ska åka med min mamii och köpa grejerna sen när vi har flyttat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela