Fanny Eriksson

Sick

Publicerad 2013-12-16 08:36:00 i Allmänt,

Hejhej, idag är det Måndag och jag är hemma från skolan för att jag är sjuuuk..
Är förkyld, har ont i huvet och har väldigt ont i halsen så att jag knappt kan prata :(
Men jag har nässpray, huvudverkstabletter, halstabletter och C-Vitamin som räddar mig, hoppas på att jag kan gå till skolan imorgon, efter skolan ska jag då åka in till stan och köpa en mössa, hihi.
Bild och sånt får ni imorgon, om jag åker till skolan.
Anyways, just nu sitter jag i soffan med 300 filtar på mig och gosar ner mig, kollar lite på tv4 om hur föräldrar reagerar på barns ilska.. lol. Äter också lite frukost, sånna här ointressanta saker, hehe.
Ps: nu har jag lagt in en "scroll to the top" knapp på bloggen, så tryck där och ni kommer längst upp igen!
 
 
Och till min hals så dricker jag det mest godaste teet som finns, Chai Latte!
Det är suuper gott! Är verkligen helt berorende i det, och det bästa är att det hjälper min hals också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela