Fanny Eriksson

Sunday = Cozy

Publicerad 2013-12-15 18:26:00 i Allmänt,

Idag mina vänner så har jag varit i staan med mina vänner.
Vi hade kul, väntade på the boyyys men dom kom aldrig dit så att vi var vid T Centralen och kollade lite osv, det har varit en väldigt chill dag idag, förutom att jag verkligen är förkyld. Det är verkligen inte trevligt alls.
Har också dessutom ont i huvudet, så jag sitter här med lite C-Vitamin, halstabletter & huvudverkstabletter.
Kul i Jul lixom... Nej men jag hoppas på att bli frisk och ska kunna göra ett nytt försök genom att åka till studion imorgon om det går och om någon vill följa med mig, annars så kommer jag och mina kompisar åka in dit på Lördag och Söndag och hoppas på att få en biiiild! 
Alltså det är snart jullov och det är ingen snö ute.. det är en grej jag har tänkt på fleeera gånger nu. Snön var här i typ 3-4 dagar, sen försvann den! Åh jag som längtade efter snön det här året..
Men men, nu kommer lite foton som jag precis fotade för att jag såg lite prylar som jag kände för att lägga ut :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela