Fanny Eriksson

Bärbar laddare (gammalt inlägg)

Publicerad 2014-02-03 21:11:00 i Allmänt,

Hejhej, det var ett tag sen!
Men det har varit fullt up med skolan osv. som vanligt.. Men idag så är jag hemma och är sjuk så jag tänkte passa på att skriva ett litet inlägg!
 
Jag har äntligen hittat världens praktiska laddarre, en bärbar!
Jag köpte den på Kjell & Company för 199:-
Man laddar den på kvällen, och sen så tar man med sig den i väskan och när man känner för att ladda, tar man upp den, lägger den i fickan och börjar ladda! 
Och eftersom jag är i stan väldigt ofta så slipper jag springa runt och leta efter kontaktuttag, för då har jag redan ett! Bästa jag köpt på länge :)) Här kommer några bilder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela