Fanny Eriksson

Flyttat

Publicerad 2014-02-03 21:48:22 i Allmänt,

Mycket har hänt denna helg, har flyttat från mitt hus, till min storasysters hus, till min bästa kompis hus och nu till mitt andra och sista hus som jag kommer flytta till.
Det känns så skönt att få ha sitt egna hus med sitt egna rum, att vara i lugn och ro!
Så jepp, därför har jag heller inte bloggat och för att min kamera ligger i en container (stav) i en låda, i en väska, i en kameraväska, lol lite krångligt men så är det!
Och alla inlägg blir ju roligare när man har bilder med ju!
 
Har som sagt flyttat idag så jag är rätt så trött nu.. har druckit varm choklad med mina föräldrar och medan jag har gjort klart Engelska läxan som vi egentligen skulle göra på studiedagen på Onsdag, men jag chillar då istället för att jobba! ;)
 
Nä men nu ska jag ta och gå och lägga mig, vi hörs! 
Goodniiight !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela