Fanny Eriksson

New in

Publicerad 2014-02-20 20:47:04 i Allmänt,

Sorry för dålig uppdatering.. Men jag brukar inte använda bloggen så mycket, det är inte många som läser den så har därför ingen lust.. :P 
 
I alla fall.. Idag har jag varit sjuk, haft ont i huvudet och svimmade imorse.. Menmen, nu mår jag bra och är på fötter igen!
Jag har laddat upp mig för att åka till stan imorgon och fira finaste Oscar Enestad som fyller 17 år! Hoppas på att få krama honom.. Det var längesen jag träffade honom, senaste gången så fick jag se honom men han hade bråttom så jag hann inte hälsa :/ hoppas på det bästa i alla fall! Och sen på Måndag så fyller bästa Ogge år så han ska vi också fira såklart!
 
Igår så var jag och mamma inne en snabbis på Intersport och köpte varsina skor, hon köpte vanliga uteskor medan jag köpte idrottskor eftersom jag har börjat gymma och så :)) 
Märket heter Reebok och dom kostade 499:-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela