Fanny Eriksson

Last day of vacay

Publicerad 2014-01-07 12:27:00 i Allmänt, The Fooo ♡,

Hejhej, har inte uppdaterat så mycket på bloggen men det har varit fullt upp hela veckan och har kommit hem jätte sent och bara somnat osv.
Men nu är jag här igen och nu ska ni få se på lite bilder på mig och killarna.
Jag var vid killarnas foto studio igår eftersom att dom skulle plåtas till tidningen FRIDA, och dom kom ut och hälsade på oss osv. så jag hann få en bild med Omar och Felix, och en kram av Ogge, men jag hann inte träffa Oscar :( men det gör inget, nu kommer bilderna iallafall:
 
Okej, så jag kunde inte ladda upp den här sista bilden till en större bild, men hoppas att ni ser ändå, hehe.
Det här var alla bilderna på killarna som jag har tagit den här och förra veckan, jag har bilder med Oscar, men det är en bild när varken han eller jag är beredd, och hon som fotade hittade inte den andra bilden på när vi var beredda, så ja.. Jag lägger inte upp den bilden.
Det här var alltså bara bilder på killarna, kommer ett till inlägg på andra saker som jag har gjort, byee.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela