Fanny Eriksson

Snow falling down

Publicerad 2014-01-11 15:05:52 i Allmänt,

Bad update, jag vet jag vet..
Men jag ska bli bättre på det osv..
 
Tänkte berätta om vad jag gjorde igår.
Igår så gick jag i skolan till kl 13:20 eftersom vi har den tidiga Spanska gruppen nu, vilket är väldigt skönt.
Efter så åkte jag in till stan och mötte Frida, Vendela och Beate.
Sen åkte vi till Centralstaionen, satt på Starbucks, gick runt och kollade lite.
Och vi väntade på Omar som skulle komma med tåget.
Men det var väldigt lång tid tills han skulle komma, så jag och Frida åkte till donken i Östermalm för att gå på toa och ladda mobilerna och lite sånt, när vi gick dit så mötte vi Lisa, Julia och Fanny som hade träffat Oscar för en halvtimme sen, så vi hade precis missat honom, vilket var rätt så tråkigt. Lite senare så fick vi sms om att Ogge hade hälsat osv så vi missade honom också.. :( När vi hade laddat en stund så åkte vi tillbaka till Centralstationen för att vi verkligen inte ville missa Omar också.
När Omar tillslut kom så började dom gå mot tunnelbanan, och till slut så stannade dom upp och Daff sa att vi hade 3 minuter på oss att ta kort, så vi alla tog kort, jag och Beate tog samtidigt.
Sen kom jag hem, åt lite och duschade, och så var klockan runt 12 så jag gick och la mig för jag var verkligen svin trött.
Idag är jag bara hemma och chillar, kollar lite på tvn och datan osv.
Men imorgon så ska jag åka till studion med mina kompisar och hoppas verkligen på att dom hälsar då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela