Fanny Eriksson

Sick

Publicerad 2014-03-06 15:10:29 i Allmänt,

Idag är jag hemma och det är en sån där standrard grej att blogga när man är sjuk..
Såå.. Hej!
Det är mycket med skolan nu, har en deadline uppgift i SO som ska vara klart till imorgon, skulle egentligen haft en NO redovisning idag om en uppfinning och dens historia och sen så måste jag träna på SO begrepp om Homo Sapiens Sapiens, vem Lucy apan var osv. Dock så ska den in på Fredag nästa vecka men jag ska ju såklart träna på den.
Nu kommer lite bilder på min frukost idag och från när jag, Linnea och Nathalie var hemma hos Natta och vi hade köpt annanas, banan, jordgubbar och melon med smält choklad som vi sen doppade frukterna i. 
Det var suuper gott! Skulle egentligen gjort ett tidigare inlägg om det men jag glömde helt bort det, men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
Ha en bra dag allesammans :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela